piątek, 29 marca 2013

Koszaliński miś

Dziś z okazji pogody za oknem prezentuje zdjęcie z koszalińskim misiem. Zdjęcie wykonane w latach 50 dwudziestego wieku. Pod fotografią widnieje napis foto "Miś" Koszalin, zaś z tyłu zdjęcia odbita pieczątka OCENZUROWANO. Niestety nie wiadomo w którym miejscu w mieście zostało zrobione to zdjęcie.
Zdjęcie pochodzi z archiwum Maćka Zawadzkiego. 


Aktualizacja 2013-07-31 - otrzymałem kolejne zdjęcie z misiem. Tym razem bez żadnych napisów. Zdjęcie pochodzi z archiwum Agnieszki Koniecznej.


Aktualizacja 2015-03-16 - otrzymałem kolejne zdjęcie z misiem. Zdjęcie pochodzi z archiwum Piotra Bańki. Na fotografii widnieje napis: foto "Miś" Koszalin. 


Ps. Jakby ktoś miał stare zdjęcia z Koszalina lub okolic i chciał się nimi podzielić proszę pisać.

7 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjecie to mi przypomina róg budynku Kurii/Domu Biskupiego zaraz przy schodach do Katedry.
    TGor

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zdjęcie Matki , chyba tym samym misiem

    OdpowiedzUsuń
  3. "Więc moim zdaniem, po co mamy trzy razy przepłacać, jeśli mamy tu faceta i on sobie też zarobi. Teraz tak: słomę załatwiłem spod Koszalina z PGR`u, a do środka można dać. To społecznie, tak że nic nas nie kosztuje!"

    Koszalin, miasto sławne z dwóch misiów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zdjęcie z Misiem. Gdzie je wysłać

    OdpowiedzUsuń