wtorek, 22 października 2013

Zbiornik retencyjny przy ul. Sybiraków

Dziś korzystając z pięknej pogody wybrałem się na spacer by zobaczyć jak to wygląda nasz nowy zbiornik wodny na terenie miasta. Będąc przezornym ubrałem buty trekingowe - na całe szczęście. Zbiornik retencyjny na rzece Dzierżęcince przy ul. Sybiraków składa się z jednego dużego i jednego małego zbiornika połączonego kanałem który płynie w starym korycie rzeki. Obejście go w koło zajęło mi około 50 minut, z tym że  było trzeba uważać gdzie się stąpa. Jak ktoś się będzie tam wybierał to lepiej ubrać kalosze.
















































1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia. Mam nadzieję, ze jak porośnie trawą nie będzie trzeba chodzić w kaloszach. Już pierwszych wędkarzy widać. Początek zrobiony, czekamy na dalszy ciąg. Teren rekreacyjny był już tam kilkadziesiąt lat temu, basen oblegany latem. Może teraz też tak będzie albo i jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń