poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Popołudniowy spacer szlakiem porwanego księcia

24 marca 2016 r. po pracy wybrałem się na spacer do Kłosa niebieskim szlakiem im. Porwanego Księcia.
Nie trzymałem się ściśle wyznaczonej trasy. Początek do boiska na "szczycie" pokonałem żółtym szlakiem by na jednym z wzniesień ścieżką dotrzeć na boisko.


Sanktuarium minąłem z prawej strony i wszedłem na niebieski szlak.




W tym miejscu skręciłem w prawo by dojść do żółtego szlaku na którym znajduje się obelisk Tadeusza Surmińskiego.



Opis obelisku znajduje się na stronie Pomników Koszalina [TU]


Po zejściu z górki wróciłem na niebieski szlak.




Oczko wodne koło stawów rybnych. Czy są tam ryby? Na pewno są psy ;)


Za stawami po kilku minutach drogi znika oznakowanie szlaku. Wszystko wycięte ... w tym miejscu należy skręcić w lewo. Przejść drogą przez młodnik. Po lewej stronie powstało ogrodzenie z siatki. Trzeba znaków szukać na drzewach po prawej stronie.


Znaki się pojawiają i pojawia się górka ... czyli początek jaru.









Swój spacer zakończyłem w miejscu gdzie zaczyna się "Sianowska 5".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz